עוברים למשרד, מפעל או לחנות חדשה?

ניהול פרויקט מעבר משרד הכולל תכנון שלבי המעבר הוא קריטי לתהליך!

לבדיקת זמינות, השאירו פרטים >

כמו בכל דבר בחיים, תכנון מקדים מאפשר לנו לעבוד בצורה מסודרת בשעת האמת. ניהול פרויקט מעבר משרדים הוא שירות ייחודי הניתן על ידי מומחים וכולל תכנון יעיל של שלבי המעבר מקצה לקצה כדי למנוע טעויות ועיכובים בתהליך. השירות מתאים לעסקים שעוברים משרדים, מוקדים טלפונים, מפעלים, חנויות, מחסנים לוגיסטיים ועוד.

במסגרת השירות נתכנן בצורה יעילה את הריהוט במקום הרצוי, את העמדות וניהול הקמת האלמנטים השונים במקום החדש. התוצאה – מעבר חלק, ייעול זמן יקר ואפשרות לחזור לשגרת העבודה הרבה יותר מהר.

ניהול פרויקט מעבר משרדים הוא שירות ייחודי הניתן על ידי המומחים של אומנות בהרמה

מה תקבלו במסגרת שירות ניהול פרויקט מעבר משרדים?

לאחר תכנון מקצועי של המעבר,
החברה מתחילה בביצוע המעבר במקצועיות רבה, תוך התחשבות בסביבת העבודה.

אריזה ותכנון

כולל אספקת ארגזים, אריזה, עיטוף פריטים, שירותי מנוף ועוד.

פירוק והרכבה

של כלל הריהוט במקום, הציוד המשרדי וכו׳, כולל הרכבה וסידור.

שילוב אנשי מקצוע

במידת הצורך נשלב חשמלאים, מהנדסים, אנשי מערכות מידע ועוד.

ביטוח

כדי שתיהנו משקט נפשי, החברה מעניקה ביטוח מלא על כלל הפריטים.

ניהול ופיקוח

שירות ניהול פרויקט מעבר משרד מפוקחים על ידי צוות מקצועי.

שירותי ניהול פרויקט מעבר משרד מאפשרים לכם קבלת מנהל פרויקט צמוד שיהיה אמון על כל תהליך ההובלה

למה כדאי להיעזר בשירותי ניהול פרויקט מעבר?

שירותי ניהול פרויקט מעבר משרד מאפשרים לכם קבלת מנהל פרויקט צמוד שיהיה אמון על כל תהליך ההובלה, וגם איש קשר בין הצוות הניהולי בחברה לבין הפועלים בשטח המבצעים את ההובלה עצמה. הניהול כולל בניית תוכנית בעלת השלבים השונים בהם יתבצע המעבר, בדיקה מול גורמים הניהול והביטחון במקום ומתן מענה לאתגרים לוגיסטיים בשטח.

שירות זה חיוני מאוד להובלות גדולות ומאפשר לבצע את השלבים בדיוק ובמקצועיות, תוך חיסכון עצום בזמנים!

איך התהליך עובד?

ייעוץ מקצועי על ידי צוות מומחה.

תכנון  מוקפד של כל שלבי המעבר.

הקמה וסידור המקום החדש.

ביצוע המעבר של הציוד וסידור במקום החדש.

זהו, אתם נכנסים למקום החדש וממשיכים לעבוד כרגיל!

לתיאום מועד ויעוץ, השאירו לנו פרטים >

למה דווקא אנחנו?

צוות עם ניסיון מוכח

שירות אישי ואנושי

עמידה בלוחות זמנים

טכניקות העברה ייחודיות

שקיפות מלאה לאורך כל הדרך

מי אנחנו?

עוד משנת 2008 מנהלת חברת ׳אומנות בהרמה׳ פרויקטים מורכבים של מעברי משרדים, מפעלים, מחסנים לוגיסטיים וחנויות הגדולות בישראל. כלל שלבי המעבר ניתנים מקצה לקצה, החל מתכנון מקצועי של כל שלב ושלב פירוק והתקנת ריהוט, תשתיות ועוד.

החברה מונה צוות מומחים בעלי ניסיון מוכח ומעניקה פתרונות לוגיסטיים מורכבים לאורך כל שלבי המעבר, תוך שילוב בעלי מקצוע שונים בהתאם לצורך כמו מומחי מערכות מידע, נגרים, חשמלאים, מהנדסים ועוד.

חברת אומנות בהרמה מתמחה בניהול פרוייקט מעבר משרד עם צוות מומחים בעלי ניסיון מוכח

השירות נעשה במקצועיות, תוך דגש על עמידה מוקפדת בלוחות זמנים!

לייעוץ ותיאום מועד, השאירו לנו פרטים >>>

5 / 5. 3

תפריט נגישות

עם ניסיון של 15 שנים, אתם בידיים מקצועיות!